Dziewczyna z szafą



FACTORY BUBBLE




Napisz do mnie


Kategorie: Wszystkie | artykuł sponsorowany | ogólna
RSS
wtorek, 11 sierpnia 2009
KOSTKI LODU, niekoniecznie w kształcie kostek

Już dawno miałam o tym napisać, ale skoro przypomniało mi się o tym latem to znaczy,że to jest właściwy moment na ten post.

Kostki lodu możecie zrobić teraz nie tylko w standardowych kształtach, ale także, w kształcie:

 1.serc przebitych strzałą, 2. Titanica i wierzchołków gór lodowych, 3.diamentów,  4. sztucznej szczęki.


Wszystkie foremki do nabycia w sklepie internetowym:
Ministerstwo Gadżetów.
Zdjęcia produktów, pochodzą ze strony sklepu.
14:05, mojstyl
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 03 sierpnia 2009
DILEMMAS - numer 1/2009

Pierwszy numer już dostępny!

12:23, mojstyl
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 27 lipca 2009
DRZWI

Nawet nie zauważyłam, kiedy do mojej podświadomości zakradło się dostrzeganie drzwi, a wszystko przez Chihiro

pozwolę sobie zacytować tekst, który u niej znalazłam:

"Gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia, otwierają się inne, ale my patrzymy na pierwsze drzwi tak długo, że nie widzimy tych drugich."

Helen Keller

Mało, mało.. Wraz z kolejnymi przygodami, bedę powiększać swoją kolekcję drzwi.

Większość drzwi z tego kolażu znajduje się w Pradze Czeskiej (pragnę przeprosić osoby, który POWINNAM wysłać kartki, że tego nie zrobiłam. Ten miły nawyk, nie wszedł mi jeszcze w krew - i zwyczajnie zapomniałam to zrobić, podczas bardzo krótkiego pobytu w tym mieście. Poprawię się jednak przy najbliższej okazji ;)).

19:50, mojstyl
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 20 lipca 2009
Świat w kolorach REDD

Trochę mnie nie było, bo plażowałam, zwiedzałam i relaksowałam się - z torbą, która otrzymałam od firmy Redd's.

Redd's tego lata inspiruje kobiety w różnych obszarach.

Moja torba to jeden z ośmiu projektów, które powstały dzięki firmie Ho::Lo (już dawno miałam o tej firmie napisać, ale jakoś sie nie składało. HO::LO szyje torby z bannerów reklamowych). Redd's dzięki wyprodukowaniu toreb "wpisuje się w bardzo kreatywny ostatnio trend upcyclingu, czyli przetwarzania rzeczywistości i tworzenia nowych,intrygujących rzeczy z niepotrzebnych już materiałów".

Trzy projektanki stworzyły dla marki limitowaną serię puszek:

1) zielona  - smak jabłkowy - KALEIDOSCOPE - wzór stworzyła Dorota Koziara.

2) czerwona - smak malinowy - MALINDALA -  za projekt tej puszki odpowiedzialna jest Olga Nieścier

3) żółta -  smak cytrynowy - LEMONGIRL. Puszka zaprojektowana przez Olkę Osadzińską.

Jednocześnie dla kreatywny osób Redd's przygotował zabawę Keacje Redd's.

Dzięki specjalnemu kreatorowi na tej stronie , każda z Was może zostać projektantką i stworzyć: grafikę/obrazek/rysunek komiksowy. Każdy projekt  bierze co tydzień, udział w losowaniu atrakcyjnych nagród: m. in lamp, sukienek-tunik i obrazów zaprojektowanych przez wymienione już artystki.

Natomiast wszystkie projekty (które uzyskają najwięcej głosów internautów) wezmą udział w losowaniu wycieczki do - stolicy mody i desigu - Mediolanu. Aż trzech laureatów pojedzie w tę inspirujacą podóż. 

Moja torba już tam była ;) Podczas odpoczywania, zwiedzania i relaksowania:

Wróciła już do mnie na dobre:

środa, 15 lipca 2009
kolory wg DULUX'a

Wakacje to nie tylko czas odpoczynku, dla niektórych to czas większego lub mniejszego remontu mieszkania czy domu.

I u nas przydałoby się odmalować...

Jeśli ktoś lubi gry kolorów lub potrzebuje podpowiedzi jak ciekawie zestawić ze sobą barwy; to ciekawą ispiracją może być reklama firmy Dulux. Przyznacie sami, że farby są trudny towarem i dość ciężko jest je dobrze zaprezentować? W tym przypadku to się udało. Jest to też jedna z wielu reklam, w której występuje czarny mężczyzna. Cała reklama przywołuje mi na myśl, reklamy Benettona.

Ja wybieram zestawienie:  "Magnolia"+ "Kwitnący Lotos". Idealna harmonia, choć troszkę za ciemna na moje obecne wnętrza.  

A Wam, która para najbardziej przypadła do gustu?

Reklama - polska wersja językowa:

Ta sama reklama w zagranicznej wersji: 

 

09:20, mojstyl
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 14 lipca 2009
LODY dla ochłody....

"Lody, lody dla ochłody..." W upalne dni (których wciaż jeszcze u nas  mało) miło jest ochłodzić organizm zimnymi lodami (a czy ktoś z Was jadł tzw. "ciepłe lody"? - o tym przysmaku jednak kiedy indziej).

Każdy ma swoje ulubione lody. Moje to takie tzw. zamrożony sok. Od wielu lat się takimi zajadam, zmieniają się tylko smaki i producenci. Do moich faworytów należą ostatnio lody "kolorki wampirki" Algidy:

Producent reklamuje je tak: "Wyjątkowe czarne kolorki - z czerwonym, smacznym sosem w środku. Gdy nie lękasz się niczego - szukaj w czarnym czerwonego. A więc zostań wampirkiem i wysysaj!".

Czasami powraca do mnie, wspomnienie z dzieciństwa - smaku lodów Calypso (w kostce, którą się trzymało w łapce i jadło patyczkiem) - nimi też bym się zajadała, gdyby były ogólnie dostępne. Podobno są dostępne w Gdańsku? W Warszawie widziałam je tylko raz w Bomi. Jakby ktoś je spotkał niech da znać.

Algida wprowadziła na rynek (w związku z promocją trzeciej części filmu "Epoka lodowcowa") nowe lody (podobno dla dzieci - ale myśle,że tak jak film tak i lody znają miłośników też wśród dorosłych):

LEMON AGE: wodno - mleczne, cytrynowe lody w których zatopiono żelkę w kształcie orzeszka o smaku coli.

Produkt ten nawiązuje do słynnych przygód Wiewóra, jednego z bohaterów kultowego już filmu.
Prehistoryczny Wiewór - postać uwielbiana zarówno przez dzieci jak i dorosłych - niestrudzenie poszukuje upragnionego orzeszka. Tym razem orzeszek pozostaje na właściwym miejscu. W cytrynowej lodowej bryle, w formie lodów na patyku.

Dla tych lodów zrobię wyjątek - i też się zabawię tego lata w Wiewióra ;)

12:09, mojstyl
Link Komentarze (3) »
Psi los ;)

Fajna reklama, szkoda, że nie emitowano jej w polskiej tv. Pewnie musiałaby być ocenzurowana przed dziećmi ;)

10:35, mojstyl
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 09 lipca 2009
Kradzież w Muzeum TYMBARK

Nieznani sprawcy w nocy z 16 na 17 czerwca , dokonali zuchwałej i tajemniczej kradzieży w muzeum znanej polskiej marki Tymbark (producenta soków, nektarów, a ostatnio i lemoniady). Skradziono bezcenny zabytkowy kapsel z 1936 roku (firma Tymbark rozpoczęła działanie w tym roku i na pamiątkę zostawiono ten właśnie kapsel).

Włamywaczy nie powstrzymał system alarmowy, ani bardzo nowoczesny system monitorujący.Kamery co prawda zarejestrowały złodzieja, ale nie złapały go na gorącym uczynku, gdyż złodziej kapsla za nim go skradł, zamalował sprayem kamerę.

 

 

Wytwórnia Tymbark słynie z napoi w butelkach, zamykanych za pomocą kapsli. To m.in. dzięki kapslom Tymbark jes uważany za najpopularniejszego w Polsce wytwórcę napoi.

Ten zabytek jest tak ważny dla muzeum, gdyż w firmie krąży legenda, iż ten kapsel z 1936 roku przynosi szczęście, jest dobrym duchem, a dzięki jego obecności w Muzeum, marka odnosi sukcesy nieprzerwanie od momentu powstania.

Historyczny kapsel jest tak bardzo ważny dla firmy, dlatego jego odzyskanie to sprawa priorytetowa dla muzeum.  

W związku z zaginięciem kapsla powołano specjalną  powołano specjalną Ekipę Poszukiwawczą, która na bieżąco informuje o postępach w sprawie.

Liczy się każda sekunda i każda pomoc. Szczególnie ważne jest przyłączenie się do akcji internautów.  

Na stronie www, pod adresem: www.kapsel.pl  działa specjalne centrum poszukiwawcze, skupia ono wszystkich internautów, którzy chcą pomóc w odnalezieniu kapsla.

Centrum apeluje: Internauci łączcie się! Aby jak najszybciej odnaleźć skradziony kapsel.To w dużej mierze od Was, drodzy Internauci zależy czy uda się odnaleźć ten przedmiot.

Zniknięcie  zabytkowego kapsla zmienia nieco plany marki Tymbark. W sklepach trwa właśnie promocja napojów Tymbark, w której można wygrać wiele cennych nagród. Do tej pory pod adresem www.kapsel.pl, znajdowała się strona informująca, o tej promocji, jednak cała ta akcja z kradzieżą kapsla zmusiła organizatorów do przeniesienia informacji promocyjnych i skoncentrowaniu się na sprawnym odnalezieniu skradzionego eksponatu.

W miejscu dotychczasowej promocji utworzono centrum operacyjne.

Mamy nadzieję, że akcja KAPSEL przyniesie rezultaty, a zabytkowy kapsel dzięki ekipie poszukiwawczej i internautom, szybko wróci do Muzeum.

Dla znalazcy przewidziano nagrodę, znaleźne w postaci: samochodu MINI ONE

 

Reklama Na Blogach

18:16, mojstyl
Link Dodaj komentarz »
środa, 01 lipca 2009
Środy z ORANGE

Choć osobiście mam telefon w innej sieci, to od jakiegoś czasu (chyba od początku trwania) za sprawą swojej "Drugiej Połówki" biorę udział w tej akcji.

Na czym polega sama akcja? Przytaczam fragment regulaminu:

1) Akcja "Środy z Orange" - oznacza akcję promocyjną prowadzoną w okresie od dnia 22 kwietnia 2009 roku do dnia 31 grudnia 2011 roku we wszystkich kinach sieci Cinema City na terenie Polski, polegającą na tym, iż w każdą środę Klient Orange, po okazaniu SMSa z numeru specjalnego 241 dedykowanego akcji w sieci Orange, zawierającego kod od 14 do 18 cyfr, będzie mógł zakupić dwa bilety w cenie jednego normalnego, standardowego biletu na jeden wybrany seans wyświetlany tego dnia w dowolnym kinie Cinema City na terenie Polski.

2) Klient Orange, aby otrzymać 14-cyfrowy kod w ramach akcji "Środy z Orange" wysyła SMS o treści FILM na numer skrócony 241 i w SMS-ie zwrotnym otrzymuje kod oraz termin jego ważności.

3) Kody w ramach akcji "Środy z Orange" ważne są do godziny 23.59 w najbliższą środę następującą po wysłaniu SMS-a. Tzn. SMS-y wysyłane od czwartku są ważne do najbliższej środy do godziny 23.59.

4)Cena SMS-a jest zgodna z planem taryfowym klienta. Nie jest to SMS Premium Rate.

 

Podsumowując:

- wysyłasz sms-a o treści "FILM" (z telefonu w sieci Orange) pod numer 241. Z tym sms-em udajesz siędo kasy kina Cinema City i podajesz obsłudze: 6 ostatnich cufr numeru z którego został wysłany sms i kod, który otrzymałeś.

Miłego tańszego, oglądania.

Więcej informacji o akcji: tutaj

Główna reklama telewizyjna: (średnia w przekazie, na szczęście...)

..powstała cała seria FAJNYCH reklam tego projektu, oto kilka z nich:

1) Verne Troyer ("Mini mój")

2) Darth Vader

3) Lord of the rings (Sean Astin)

4) Patrick Swayze

 

13:21, mojstyl
Link Komentarze (1) »
środa, 03 czerwca 2009
ELLE - lipiec 2009

Wszystkie czytelniczki-miłośniczki informuję,że nowe wakacyjne ELLE jest już w sprzedaży:

15:01, mojstyl
Link Dodaj komentarz »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 18